Felanmälan

Rutiner för felanmälan:

Ärenden som gäller funktion t.ex. lås som inte fungerar, en dörr som hängt sig, mindre vattenläckage eller liknande skall rapporteras till vår förvaltare Fastum.

En serviceanmälan görs genom att gå in på:

https://www.90220.se/kundservice/v%C3%A4stermalms-atrium

Det går även att ringa för att göra felanmälan.

Mer information hittar ni på https://www.90220.se/

Var uppmärksam på att porten alltid går i lås efter dig för att förhindra att obehöriga tar sig in i byggnaderna. Under vinter och vår är det lätt att grus kommer i kläm i dörren, ta för vana att rensa på väg in och ut. På så sätt hjälper vi varandra.

Hissar:

Underhåll och tillsyn utförs av Trygga hiss AB. Vid driftstörning ring 08 – 798 92 00.

Grus som fastnar i dörrspringorna till hissen kan tyvärr lätt orsaka stopp. När du dammsuger lägenheten under vinter och vår, passa gärna på att ibland även dammsuga hissdörrarna.

2020-02-27